Rólunk
Társaságunk a Foldana cégcsoport tagjaként a 2013.évi CCXXXVII. törvény rendelkezései alapján döntött a pénzügyi vállalkozás megalapításáról. A magyar tulajdonú társaság részvényesei között a bankszektor kiemelkedő szakmaisággal rendelkező személyei is megtalálhatóak. A társaság többségi részvényese a Foldana Ingatlan- és Követeléskezelő Kft., több mint 15 éves tapasztalattal rendelkezik a követelések kezelésében, érvényesítésében, valamint a társasházak üzemeltetésében. Társaságunk filozófiája a megszerzett tapasztalat hasznosítása professzionális környezetben, amelynek során valamennyi velünk kapcsolatba kerülő Ügyfél érdekét figyelembe véve, törekszünk a megfelelő megoldás megtalálására.
A pénzintézet pénzügyi vállalkozásként történő működését a Magyar Nemzeti Bank H-EN-I-250/2017 számú határozatával engedélyezte követelésvásárlási valamint hitel és pénzkölcsön nyújtását fogyasztónak nem minősülő személyi korláttal. Ennek keretében sokrétű megoldást tudunk kínálni üzleti partnereink számára egyrészt visszkereset nélküli követelésvásárlás, megbízásos követeléskezelés, vevő számla faktorálás, pályázat és áfa finanszírozás, valamint társasházak részére beruházás finanszírozása valamint mezőgazdasági őstermelők, vállalkozások finanszírozása.
Pénzügyi tevékenységünk egyrészt társaságunk saját forrása valamint kereskedelmi partner bankunk keretei biztosítják.
Pénzügyi vállalkozásunk a piaci keresletet kihasználva döntött a széfszolgáltatási tevékenység megkezdéséről. Ennek alapjául a cégcsoport ingatlanfejlesztési tevékenysége járult hozzá a Hotel Foldana megépítése során, amikor is arról született döntés, hogy az épület -2 szintjén a mai kor biztonsági követelményeinek megfelelően egy 3000 rekeszes széftermet hozunk létre. A széfszolgáltatási tevékenységünket a Magyar Nemzeti Bank a H-EN-I-226/2023 számú határozatával engedélyezte, így hivatalos, biztonságos és professzionális széfszolgáltatást nyújtunk ügyfeleinek.
A széfbérlés során személyes tárgyait, értékeit, dokumentumait, okiratait, befektetési tárgyait, gyűjteményeit az ügyfél saját maga helyezi el az előzetesen kiválasztott széfben. A széfkazetták nyitása és a tárgyak elhelyezése a széfterem egy szeparált, diszkrét részen történik, így csakis Önnek van tudomása a széf tartalmáról. Széftermünkben Wertheim gyártmányú széf rendszer található, melyek mindegyike megfelel a legmagasabb fokú értéktári szabványoknak. Többszintű biometrikus biztonsági rendszert alkalmazunk mind a beléptetés, mind az értékek elhelyezése folyamán.